PREFERIBLEMENT ABANS o bé OBLIGATÒRIAMENT DESPRÉS de ser atès a la clínica heu de contactar amb administració del club per facilitar tota la informació.
Són 3 les vies possibles de contacte:
EMAIL: [email protected]
MÒBIL: 691 902 391
HORARI OFICINA: Dilluns, dimecres i divendres laborables de 18 a 20h.
Administració del club farà l’informe preceptiu, necessari perquè la Mútua Federativa es faci càrrec de les despeses a causa de la lesió.
En cas de no fer-se aquest informe perquè no arribin les dades al club, la clínica cobraria el cost de l’assistència sanitària al/la Jugador/a directament.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
L’accident ha de ser comunicat en un període màxim de 7 dies des que es produeix el mateix, de la següent forma:
- Enviar el comunicat d’accidents degudament emplenat juntament amb els informes i prescripcions mèdiques si n’hi haguessin a: [email protected]
És important que les dades de contacte siguin correctes, si pot ser núm. de mòbil de la persona lesionada i/o pares/tutors en cas dels menors, així com e-mail de contacte dels interessats.
Per a la validesa del COMUNICAT cal especificar:
- Data exacta de l’accident
- Descripció detallada de l’accident (com ha succeït i indicar la part del cos lesionada).
- En el cas que es disposi de la referència del sinistre, indicar-ho al comunicat o a l’assumpte del mail.
- Després de comprovar tota la documentació necessària li serà enviat e-mail indicant, el número
d’expedient (si no es té) i els següents passos a realitzar. - La plataforma d’assistència d’Allianz es posarà en contacte amb la persona federada per comunicar si el sinistre és objecte de cobertura, i en conseqüència, remetrà les autoritzacions necessàries, així com els centres als quals podrà acudir.
- Per sol·licitar seguiment posterior de tractament o proves complementàries serà el mateix Centre Mèdic o bé el federat qui ho sol·liciti a la companyia [email protected] i aquesta enviarà l’autorització corresponent al centre mèdic sol·licitant.
